خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین 

سومین دوره از اردوهای راهیان نور غرب کشور برگزار شد  

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: سومین دوره از اردوهای راهیان نور غرب کشور به میزبانی سپاه صاحب الامر(عج) در استان کرمانشاه برگزار شد.  
کد خبر: ۹۴۵۳۱۴۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

قزوین_سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور که به همراه سرهنگ ذوالقدر معاون اجرایی سپاه استان و سرهنگ فیض اله محمدی معاون طرح و برنامه سپاه استان صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: سومین دوره از اردوهای راهیان نور غرب کشور به میزبانی سپاه صاحب الامر(عج) در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی گفت: این بازدیدها از شهرهای قصر شیرین، بازی دراز، مرصاد با حضور زایرین راهیان نور صورت گرفت.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی پس از انقلاب اسلامی که اثر ماندگاری بر جای گذاشت، بحث کاروان های راهیان نور در جنوب و در غرب کشور است که با حضور گسترده زایرین اجرا شده است. 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به حضور گسترده زایرین قزوینی در اردوهای راهیان نور عنوان کرد: حدود هزار زایر قزوینی در این دوره از راهیان نور غرب کشور حضور داشتند. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غرب کشور افزود: شهیدان صیاد شیرازی، کشوری، شیرودی نقش مهمی در اجرای عملیات های غرب کشور در دوران دفاع مقدس داشتند و امروز جایگاه این شهدای گرانقدر باید گرامی داشته شود.

گفتنی است حدود هزار قزوینی طی سه دوره از نواحی مختلف سپاه قزوین زایر اردوهای راهیان نور بودند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها